2021. feb 18.

Hamarosan sor kerül az országos próba-képességvizsára és próbaérettségire

írta: Hangos Blog
Hamarosan sor kerül az országos próba-képességvizsára és próbaérettségire

Március 22-én és 29-én a diákok képességeit mérik országszerte

depositphotos_7510774-stock-photo-empty-classroom.jpg

A romániai diákok körében márciusban sor kerül a próbavizsgákra

 

Az oktatási minisztérium közleménye szerint márciusban kerül sor az országos próba-képességvizsgákra valamint a próbaérettségire is. 

Február 17-én tette közzé az oktatási minisztérium azt a közleményt, mely tartalmazza a nyolcadikosok és tizenkettedikesek vizsgáinak dátumait. A nyolcadikos diákok március 29-én írják a román nyelv és irodalom próbavizsgát, majd 30-án a matematikát, végül 31-én a kisebbségi diákok esetében a magyar nyelv és irodalom próbavizsgára kerül sor. 

A tizenkettedik (és tizenharmadik) osztályosok próbaérettségije március 22-én kezdődik. Először a román nyelv és irodalom próbavizsgára kerül sor. Március 23-án a diákok a szaknak megfelelő kötelező tárgyból vizsgáznak, 24-én pedig a válaszható tárgyból. Végül, március 25-én az anyanyelv és irodalom vizsga zárja a próbaérettségit. 

 

Kassay László 

(www.agerpress.ro)

 

Kiajánló: Az edu.ro platformon követhetőek a naprakész információk a próbavizsgákkal kapcsolatban. 

Szólj hozzá

oktatás próbaérettségi próba-képességvizsga